Saturday 10 November 2012

Love is...


غريب
كيف يتم تقسيم قلبي
عيني هو الكامل مع الدموع
يا واحد
بعيدا عن البصر
نحو ما أخشاه هو على وشك الموت
أستطيع أن أشعر
عندما تتكلم في قلبي
أحيانا
عندما تأتي لزيارة روحي
اسمحوا لي أن لا يفكر إلا فيك
وكما تعلمون
الحب ليس مثل زهرة
تسبب الزهور حتى تتلاشى وتموت

أحب دائما مشاركة

Bagaimana hati saya rosak
Mata saya penuh dengan air mata
Ya Allah..(wahai yang Esa)
Jauh dari pandangan
Takut saya adalah berhampiran ke arah kematian
Saya dapat merasakan
Apabila Si Dia bercakap di dalam hati saya
pada bila-bila masa
Apabila Si Dia datang untuk melawat jiwa saya
Mari saya berfikir apa-apa @ sesuatu, tetapi anda..
Dan seperti yang anda tahu
Cinta tidak suka bunga
Punca walaupun bunga pudar dan mati
Cinta terakhir sentiasa...

Cinta yang sebenar-benarnya...Cinta kepada Allah Ta'ala dan Rasul-Nya
Bercintalah kamu kerana Allahu Subhanahu Wata'ala..

1 comment: